Michael Koberg ADV » תחום הבנקאות » ליווי משפטי ללקוחות פלטינום – מדוע ישנו צורך בעורך דין העוסק בתחום הבנקאות?

ליווי משפטי ללקוחות פלטינום – מדוע ישנו צורך בעורך דין העוסק בתחום הבנקאות?

ליווי משפטי ללקוחות פלטינום – מדוע ישנו צורך בעורך דין העוסק בתחום הבנקאות ?

לקוחות פלטינום רבים אינם יודעים כיצד להתמודד עם המערכת הבנקאית הישראלית ונתקלים בקשיים רבים.

לקוחות הפלטינום מוגדרים בבנקים השונים כלקוחות עמידים ומעמדם נקבע לרוב על-פי ההון הנזיל שלהם וכן כמות ואופי הנכסים, הזכויות שצברו וכן ההשקעות שלהם בישראל ובעולם.

לקוחות פלטינום רבים מנהלים עסקים בחו"ל וכן נהנים מהכנסות מנדל"ן וכויצ"ב ומעוניינים פעמים רבות להעביר את הונם או את חלקו לבנקים בישראל.

הבנקים בישראל נחשבים בענייני רבים כמוסדות בעלי חוסן פיננסי ועמידות בפני שינויים כלכליים בעולם ועל כן נחשבים לאטרקטיביים במיוחד בקרב אנשי עסקים אמידים.

המערכת הפיננסית בישראל נחשבת לזהירה מאוד מבחינת בדיקת הלקוחות החדשים שמגיעים אליה ועל כן חשוב מאוד להיעזר בעו"ד המתמחה בתחום הבנקאות ובתחום ליווי לקוחות VIP.

על מנת לבצע העברת כספים מחשבונו של לקוח בחו"ל לחשבונו בארץ (בין אם לחשבון קיים בישראל ובין אם יש צורך לפתוח חשבון חדש), נדרש הלקוח לעשות הליך בשם "בדיקת נאותות" למקור הכסף שבכוונתו להעביר לישראל.

בדיקת נאותות נקראת באנגלית "קומפליינס" ואת הבדיקה עורכות, לרוב, מחלקות הציות של הבנקים השונים. המערכת הבנקאית יודעת להתמודד עם בדיקות נאותות מסובכות ומורכבות גם כאשר מדובר בעסקים גדולים מאוד או בעסקאות נדל"ן מורכבות.

חשוב לציין, בדיקות הנאותות מתקיימות גם עבור אנשים פרטיים שהרוויחו את כספם באמצעות עבודה כשכירים וכאשר ישנו תיעוד להכנסתם כגון תלושי שכר ואישורי מס ממדינת תושבותם.

על מנת להיערך באופן אידיאלי לבדיקת הנאותות, יש צורך להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום הבנקאות ובליווי לקוחות VIP. משרדנו עובד עם כלל אנשי הצוות אשר יכינו את הלקוח לקראת פתיחת חשבון הבנק. בין היתר, רו"ח ישראלי, רו"ח מקומי ממדינת המוצא של הלקוח וכן יועצים בהתאם לאופי הלקוח.

משרדנו מתמחה בפתיחת חשבונות במחלקות הפלטינום בבנקים השונים וליווי הלקוח בכל השלבים החל מבדיקת המסמכים, בחירת מחלקת הפלטינום או בית ההשקעות המתאים וניהול מו"מ עם המחלקה על התנאים המיטביים עבור הלקוח.

לאחר פתיחת חשבון הפלטינום, משרדנו מעניק שירות של בקרה על חשבונו של הלקוח, ייעוץ בשאלות משפטיות, ניהול מו"מ עם הבנק על תנאי הפקדה או משיכה של כספים וכו'.

ליצירת קשר

לאו את הטופס מטה ונחזור אליכם בהקדם

Проконсультируем вас по телефону

+ распишем для вас алгоритм первоначальных действий